Tisdag

Hejsan! 
Tänk att det redan är september, det går så himla fort, snart står jag med min studentklänning eller nästan i allafall. Dagarna varvas med skola, teoriplugg och övningskörning, det börjar närma sig med stormsteg och är lite smått stressad nu så träningen blir lite bort prioriterad just nu! 
Vi hade förövrigt en politiskdebatt idag i skolan mellan de olika ungdomsförbunden och vet på ett ungefär hur jag ska rösta, känns på något sätt väldigt stort att få rösta och tycker att det är super viktigt att använda sin rösträtt. Så gå och rösta! 
Försöker hinna med så mycket som möjligt om dagarna och trots att vi inte har så mycket än i skolan så känns det redan som om man hamnar lite efter. Men snart så har jag förhoppningsvis körkortet och då är det en sak mindre att hålla på med.Sitter just nu och gör lite teoritester och sen blir det övningskörning och lite planering, måste försöka få ihop mitt liv lite med skola, jobb, träning, friskis och svettis, plugg och vänner. 
Svårt att få ihop allt men det går om man vill, planering är nyckeln! 
 
Har inte så mycket annat säga så ha det så bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0