Jul och nyår

Hej på er!! 
Var ett bra tag sen och mycket har hänt sedan sist. Hade julbal, var på min sista julavslutning, sedan blev det julmys, en massa utgångar, galna minnen, för långa nätter och tillsist nyår. Nyåret firades in med Linnéa och Emelie och kunde inte haft det bättre, förutom att man kanske fick lite för mycket av de goda haha. Men det är ju bara nyår en gång om året men nu kommer det att dröja ett bra tag innan nästa utgång. Mn stackars kropp behöver en liten rehab tror jag. 
Istället för att skriva ner allt så visar jag de senaste veckorna med bilder. 
 
Blev sminkad och fick håret fixat inför balen. Kände mig som en prinsessa!
 
 
Så glad att jag fick uppleva balen med min fina vän!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0