Studenten

Ja vart ska man börja?? Kan knappt förstå det själv! Jag har tagit studenten!!! Efter 3 jobbiga, roliga och underbara år så är jag klar med gymnasiet. Allt slit och tid som jag har lagt ner på skolan lönade sig även då jag fick stipendium vilket jag verkligen inte trodde!  Det här sista året har verkligen gått så fort och nu är det över. Det är med blandade känslor som jag nu välkomnar ett nytt kapitel i mitt liv. 
Jag har redan den närmsta framtiden planerad, jag har fått heltidsjobb och imorgon ska jag dit och prata! Så nu ska  jag bara jobba, jobba och jobba och spara så mycket jag kan. 
Imorgon är det även min födelsedag, hela 19 år blir jag! 

Champagnefrukosten! (Som jag hade inhandlat kvällen innan)



Klassen på väg till skolan! Älskade Sa12D❤️











❤️



Blev så himla glad att min barndomsvän Emelie kom på min student! I hela 14 år har vi känt varandra nu! 

Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta denna dag, har inte riktigt förstått allt än! Men jag är så tacksam för alla som var med och firade denna dag med mig! En helt oförglömlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0