Ett kärt återseende

Hallå på er! Long time no see, eller vad man brukar säga! 

Bloggen har som ni märkt legat nere ett tag blev en väldigt lång paus, tiden eller energin har inte funnits där. Men när jag fick ett sms av min vän där hon skrev "Rip linneas blogg" kände jag nej det här kan inte bli slutet av min lilla dagbok! 

Sedan sist har mycket hänt, det är nu mindre än en månad kvar tills studenten  och alla kurser är på väg att avslutas. I och med studenten så är det bara en massa roliga saker som händer, massa fester, nedräkningskalendern, utklädnadsshowen osv. På helgerna spenderar jag numera nästan all tid med min pojkvän och har genom honom funnit nya fina vänner! I och med att ett kapitel i mitt liv snart kommer att avslutas i och med studenten tänkte jag nu börja med ett nytt! Det blir som en nystart så får vi se hur länge det håller i sig! 

Studentmössan har kommit! 


Kalendermålning av alla treor 


Här är min klass kalender!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0